باران بی وقفه !

باران بی وقفه از دیروز شروع شده !
کاملا بی وقفه -
زمین و هوا را خیس کرده !
برای فردا لباسی نمانده باید خیس خیس تا دانشگاه شنا کنیم !


گیل !

دلم که تنگ می شود / به دیوار به پنجره به خود آویزان می شوم
آن قدر می مانم تا زمان از من عبور کند
زمان که رفت
من هم
ذره - ذره می روم



گیل !

روحم که می شکست -
ماهم آن قدر گریست که آسمان تاب برداشت /
نه ...
برگ درخت نم عجیبی گرفته - خاطرم قطره قطره شده

بگذارید در این کشتزار بگریم


می : گیل !

چقدر فاصله است
بین من که حقیرم و
                          تو ...
راستی
به پایین 
نگاه
        نِ گاه
             گاه
                  گاه دلم براییت پر
                                        پر
                                           پر
 راستی پر پر شدنم را
                              نگاه 
                                   نگ اه
                                           آّّّّّّّّّّّّههههههههههههههههههههههههـ
سوده
۱۶/۷/۸۴