هرگاه که سرت را روی سینه ام می گذاری

و آرام نفس می کشی

هرم نفس هایت

از پوست سینه ام می گذرد

و تا پشتم را می سوزاند.

و تو خوب می دانی

که تا کنون هیچ دختری

این چنین بی پروا و گستاخانه

هرم نفس های شهوت آلوده اش را

درون قلبم فرو نکرده است...



کودک ۱۸ ساله



بیچاره گوژ پشت زشت شهر...

هیچ کس

حتی کمی از زیبایی اش را

به او تعارف نکرد...



کودک ۱۸ ساله

لازم نبود انگشتاتو بگذاری پشت گردنم و ورد بخونی
همون نگاهت کافی بود
( فیلم هوش مصنوعی رو هرکی دیده منظورمو فهمید!!!)

.....amirmafia


شبیه حلزونی در جنگل
من نیز در برابر چشمان هیچ آدمیزادی
از لاکم بیرون نخواهم خزید.

زیرا زیر قدم هایشان لهم خواهند کرد

اگر بدانند که زنده ام



کودک ۱۸ ساله

من یک عنوان شدم
بعد روزی عنوان را دفن می کنند
بعد از این می دانم من کالبدی غیر قابل ستایش بودم !

                                                                       توسط گیل آوا !

ستاره های چشمک زن
از دور چشمک زن می نمایند
اما
در کنارشان هیچ نمی یابی
حتی نور
سوده