سر آغاز

آنگاه که بهار سرود خود را سر می دهد ...
مردگان زمستان بر می خیزند ...
کفن را دور می اندازند و به پیش می تازند .......
شاید بهار من با بودن در جمع شما طراوت گیرد ... مرا با نغمه خویش بیدار سازید ..........

......green frog

نظرات 2 + ارسال نظر
قورباغه سبز یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 04:24 ب.ظ

سلام ... اولین کامنت رو خودم گذاشتم ... برای اینکه از همه شما تشکر کنم ... خوشحالم که توی جمع شما هستم ..... به امید دوستیهای پایدار

کودک ۱۸ ساله دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 01:21 ق.ظ http://pink-pride.persianblog.com

سعی می کنم کفن را دور بیندازم و به پیش بتازم تا به تو برسم...و نغمه ای سر دهم که مست شوی از نوایش چنان که به اوج بیداریبرسی...به جمع ما خوش اومدی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد